Blandade känslor

Kom hem från Berns för en stund sen. Vi alla var vrålhungriga så jag föreslog snabbnudlar. Vi åt. Vi blev mätta. De andra har nu somnat men inte jag. Jag är alldeles för fråntagen av blandade känslor för att kunna sova. Klockan är nästan kvart över fem nu, om några timmar ska jag upp, packa, dra till Uppsala.

Det är otroligt svårt att hitta bostad i Uppsala. Jag ska pendla så länge, och ibland övernatta hos vänner. Men resvägen är inte kort, och inte heller mitt schema. På fredagar börjar jag 8 och slutar 17, vad i helvete jag ska göra vet jag inte. Och resten av veckan från 9-15.

Ödet tycker om att leka med mig ...

Lite kort om dagens utgång så ja, jag tyckte om Bern och jag hade kul som fan (även om det var för mig själv). Det var evigheter sen jag var på en asiatisk fest sist, hade helt enkelt tyckt att sådana hade blivit alltför ensidiga. Men till skillnad från förra gången när jag stack till Katrineholm för camping när tjejerna skulle på Berns, var jag mycket engagerad att få alla med den här gången. Jag ville verkligen till Berns! Nytt ställe och folket var snälla = Emma happy.

Å vad jag är nervös inför måndagen, fjärilarna flyger febrilt.

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0