Ett inlägg bara för att

Haha fick en sarkastisk kommentar om att ge ut en dagbok om mina tankar. Men visst, varför inte?

Jag befinner mig just nu i kris, som inte bara påverkar skit jag skriver i den här bloggen utan även annat i vardagen. Jag är bitter, och aggresiv. Snälla hata mig inte! (med största ironin!)

Om två veckor ska jag packa väska till Örebro för att plugga. Ett oönskat men genomtänkt beslut. Jag varnar - i fortsättningen kommer mina inlägg att i princip att handla om mina tankar och känslor kring detta. Måste få ut. Ju fler gånger, desto bättre.

Jag älskar att skriva. Och det jag skriver i bloggen är ett långt jävla terapisamtal med mig själv.

/ Emma



 


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej vännen. Så du ska flytta? Vad är det du ska plugga? Vi på Aktiva kommer att sakna dig, men jag betvivlar inte en sekund på att det är ett klokt beslut. Kan du inte komma förbi jobbet innan du åker så jag får säga hej då. Kram Fia

2009-08-10 @ 12:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0