Haloojj

JA så ni kanske vt tog jag en veckas semester från jobbet..jag ljög för fick ta semester hehe :P..
Just nu befinner jag mej i jönköping hos syrran bussen avgår kl 2..då ska jag tillbaka till sthlm :(..
ni fattar inte hur skönt det e här..skit vacker stad.. varje dag blir det äta spela spel.. gå runt i stan lalla...
avslappnande..

Vi blev sugna på malmö festivalen och asiatfesten!.. HAHA.. omg vilket skämt.. e det jag som börjar bli tråkig eller e det festen... jag driver inte.. känns som du e på en fjortis fest.. nej ska inte snacka mycket jag jag vt att jag e i deras ålder sj men vafan.. vi hade dötts tråkig där inne...förfesten var 100 grr bättre..

Dagen efter blev det malmöfetival.. måste erkänna att det var skit ballt och rolig.. annorlunda från sthlm.. större roligare känns de som... sen smakade jag på gregisk mat mmm gooodd!!...dagen efter åt vi på en fin restaurangen.. jag lovar entrecote som jag åt mmmmm.. kan ej beskriva... så har vart i jönköping sen tisdags..
å ni fattar inte hur hastig jag går upp i vikt nu.. snälla tyck synd om mej..!!! :(
 ses när jag e hemma.. bjuder på bilder!!!


Anh  Anh  Anh
 AnhAnh

Anh Anh
efterätt

Kommentarer
Postat av: Hieu

lön

2009-08-23 @ 17:28:17
Postat av: Anhh

Hieu nao Day

2009-08-23 @ 22:40:54
Postat av: Van

Saknar dig syster !

2009-08-24 @ 00:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0