Ledig?

God morgon.. vanliga fall om jag har ledig sover jag helst länge.. men nej inte idag vaknade 10 gick boka tvättid.. ringa comhem angående digitalbox... pappa e så förtjust i de där jävla digitalboxarna jag hatar de.. å just mitt rum ska det krångla men nu har vi fixat det.. jag svär jag e riktig tv människa... skulle dö utan tv.. data e så tråkig.. finns fan inget å göra.

så idag ska jag hinna fixa lite små grejjer..sen e det back och slita.... ;)...

hade en kund igår jag lovar han var 50 bast.. kom dit med vita klasiska modellen av rebok.. vita fin byxor och en vit fin kjorta.. han doftade som en MAN.. jag menar MAN... jag såg ut som john travolta i en maffiosa film.. han va så ball.. undertien jag klippte honom garvade jag halva tiden.. det kom fram att han va en rikeman...inte ofta jag träffar så speciella människor som honom.. tro mej han var en mycket speciell person....fler såna på jorden!!..

en av öarna i Halong Bay
halong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0