Money dont come easy!


Idag fick jag äntligen sova ut, väldigt behövligt. Har haft fullt upp med jobb de senaste dagarna, and im kinda sore!

Nu när man jobbar för fullt känner man värdet på pengarna iaf, ngt jag inte gjort tidigare. Idag är det bara kvällsjobb, sen är jag ledig till helgen. Ända sedan gårdagen har jag haft funderingar på att prioritera ett jobb, bättre för min del, underlättar även för restaurangens del då de inte behöver anpassa sig efter mina timmar på mc.donalds. Dessutom är det mkt roligare på restaurangen och jag får mer betalt. Men jag får se hur det blir med det där..

Nu ska jag slöa lite till, sen är det dags att göra mig i ordning för jobb.


// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0