Nytt jobb?

Vaknade upp ganska sent, samtalade med emma om allt möjligt i någon timme. ( hennes depressionsperiod som ni kan see ^^ ) Elin bad mig ringa henne. Hon hade nämligen ett jobb till mig och ville att jag skulle komma upp för att träffa chefen. Så jag åkte upp med oanpassade kläder för arbete. Vi prata lite och kom fram till att jag kunde jobba där när jag kunde. Så var kvar där med Elin för att lära mig lite inför imorn. Hade faktiskt jättekul. Det är nämligen en restaurang, för det mesta take away men finns sittplats både ute och inne ifall man vill sitta där o äta. Så det är niice niice, måste tacka Elin för det också ;)

Idag blir det tidig läggdags, imorn är det jobb..



Kom även på att idag har det gått två månader sens studentdagen.. Cherry n Me

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0