Så Skönt!

Hej kära barn..skit skönt å va ledig idag faktiskt..har bestämt mej att ligga hemma och lata..har inte mycket att skriva eftersom det inte har hänt så mycket på sistånde...

Eller jo...hehe nu börjar de igen..Jag ska också till London..Najs va...biljetterna var hur billiga som helst!
Egentligen vill jag spara pengarna till Thailand.. men ush fan de får bli de..kan ju åka typ mars april till Thailand annars..Men jag vill NU NU NU..Ta mej till mitt liv i KohSamui some!!!!

När jag e ledig har jag skit mycket jag vill göra...Noppa ögonbrynen..fixa naglarna,, ansiksmask blabla..jag jobbar så mycket att när jag kommer hem käka duscha sen däcka..dagen därpå vakna sen jobba hinner aldrig fixa till mej
 :(..känner mej sååå bllää

Vet ni vad jag har märkt också..att jobba som frisör måste du se bra ut sj..kan inte gå till jobbet med luffar kläder..ofixat hår...frisörer ska va mode inriktad bla bla bla....så ibland när jag har mina vanliga kläder käänss de nejj.. jag ska ha på mej nåt lite mer extra.. vilket jag annars inte gör..går alltid runt i mina convers,,jeans sen nån top..men igår gick jag till jobbet med lite finare kläder och fixat håret.. jag fick värsta komplimangerna till å med från min chef.. så tänkte jag ...WTF e jag så ful annars hehe :P

åh vet ni vad!... jag e så glad så jag måste dela min glädje till er ;)..
Jobbade på cafe nån dag kom min chef från Haircut förbi och sa

-Anh!,,,Vet du att du e skit duktig!...jag ser det på folk du har inte jobbat som frisör i 15 år men med den självförtroende du har när du klipper kommer du gå långt!!!...

Svär vet ni hur det kändes... nej ni vet inte!!...

HIttade lite bilder från farsan data...

I Vietnam..Frukost med hanoi utsikt på hotellet..hehe ser ihop tryckt där!
Hotel


Mbk..Yup allt mat i närheten var mitt mohaha.. ser ut som jag ska bajsa!
anh

//Anh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0