Tired..

Ny vecka och jobb som väntar varje dag.. Känner att jag börjar bli sjuk. Det är nog syrran som har smittat mig. Det pågår typ en influensa epidemi hemma hos mig, alla är sjuka och har smittat varandra. Trött är jag fastän jag fått sova ganska mycket. Trött är jag allmänt på allt och annat just nu också.. Vet ej vad det är men alla har ju sina dåliga perioder sometimes.

Något som jag är bra på är att sova, på min europaresa vart min kusin till och med rädd för så fort jag fick chansen att lägga mig någonstans, eller sitta och vila kunde jag somna direkt vilket hon inte ville eftersom i had to make her company. Ett exmpel var ju Greklandresan med emma då jag råka somna vid polen och resultatet blev ju solbränna med ojämn färg på hela ryggen. Vissa undrar även hur jag fan kan sova så mkt som jag gör. Man behöver ju mycket sömn för att orka med dagarna inte sant?

And I guess im just love sleeping..;)


// Hang



Kommentarer
Postat av: :)

Piggy ; )

2009-08-18 @ 06:59:15
Postat av: Anonym

att du ej blev fet. Gratz!!

2009-08-19 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0