Temper..

Idag är en sådan dag som jag inte gör ett skit, kanske för att det just är min enda lediga dag jag har också. Vaknade för att magen ropade sedan gick jag och la mig igen. Riktigt skönt, men man blir ganska seg också. Ska nog hitta på ngt med tjejerna senare..

Igår när jag kom hem från jobbet frågade mamma lite om hur jobbet var, hur mycket dricks jag fick osv... Vi kom in på dricksen man får via kort när folk betalar, min chef sa ngt att den dricksen skulle vi spara eller ngt, då sa mina föräldrar att det är fel, att dricksen skulle vara till mig. Jag gick emot och sa att om han säger så, så är det så.. där kom en utskällning. Mina föräldrar vet självklart eftersom de jobbat inom restaurangbranschen i många år, pappa skällde ut mig, tyckte att jag var kaxig, ska alltid säga emot. utbrott av ilska helt enkelt. Det börjar med att svarar med attityd, sedan blir det en tyngre ton då man skriker på de.

Inte bara det, de senaste dagarna har jag varit ganska otålig och ganska kaxig av mig. Min ilska har andra i min omgivning fått ta itu med.. thats not good. Im sry men man har sina perioder. Andra säger att jag har förändrats, och kanske är det så?

// Hang 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha lingonperiod?!!

2009-08-16 @ 21:10:48
Postat av: Hieu

"min chef sa ngt att den dricksen skulle vi spara eller ngt"

spara till what?

2009-08-16 @ 23:54:23
Postat av: Hang

Haha, det ska gå till hon som jobbar där som diskar och till spel fick jag reda på idag =)

2009-08-17 @ 00:05:04
Postat av: Anniie

haha jag har oxå varit i den perioden. Kontrollera din ilska och försök att få ut det på ett annat sätt. Både bra för dig själv och din omvigning.

2009-08-17 @ 00:10:33
Postat av: Hang

Nawwe, I know, ill try ;)

2009-08-17 @ 01:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0