21/12-09

Som sagt så var det seafood capital today. Såg en kvinna som jag kände igen sist jag var här o sa, hey i remeber that woman. Duh, samma människor som fort. jobbar där kommenterade kusinen min. Nuttin changed..

Var o klippte mig idag också, är faktiskt ganska nöjd. Sedan till middag åkte vi till en viet restaurang för att äta. det var typ nudlar, gott vare iaf!

Idag kom forever21 kläderna som jag även beställde online, sedan beställde jag ett par nya stövlar för 87 dollar. Snacka om att pengarna inte kommer räcka. O det har än så länge bara gått drygt en vecka, vad ska man göra när man hittar så mkt o det är billigt? O så inbillar jag mig att det är mkt billigare också!
Ska nog spara till outletten i Las vegas nu.

Lite bilder:

- Fint dekorerat vat det iaf, julkänsla!

Me n cousin

 

Todays seafood capital

 

O teastea ;)

 

// Hang


Kommentarer
Postat av: Mia

Hellu Hang!

Vill också till USA,

och "huset" elr vad det nu ee altså på bilden ee jätte fint de elr ni har ju jobbat med att dekorera med det där stenhård ju xD Aaa men hoppas du har det bra där i USA it´s good for you cause vacation is nice !! / Mia (L)



2009-12-22 @ 18:30:21
URL: http://vietnamesegirl.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaha så det var en restaurang men iaf de hade jobbat stenhårt med det också altså "personalen" på restaurangen xD hahahahha I did not read the text hhahaa it was a little bit stupid of me

2009-12-22 @ 18:33:49
URL: http://vietnamesegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0