Emmas önskelista

Inte för att jag tror att någon bryr sig men men ...

- Symaskin (för att kunna omsy kläder från sekondhand och få de att följa trenden)
- Nitendo wii och heta köret (speciellt fitness-grejen)
- Plasma tv (ingen stor ...) 
- Flyfbiljett till Thailand
 ... och pengar! pengar! pengar!

Igårnatt drömde jag att jag gick runt i Ikea, kände mig precis som flickan i The Wiazd Of Oz hehe. Jag köpte inget (haha säkert för att jag inte hade råd), men stannade istället till under ett berg (inne i Ikea??!) och käkade GRATIS viet-mat, någon form av banh trung. Märklig dröm! Eller kanske inte? jag flyttar snart och jag vill ha saker från Ikea. The Wizard Of Oz har jag ingen koppling till. Och viet-mat för att jag har saknat det!! Ja Vietnam, där jag har jag inte varit på ett tag nu ...

Just nu jag är lite sugen på att ett sabbats år. Ett år för att kunna göra massor med saker jag har drömt om, tex. åka på volontär resa i Mongolian!! Ett för kunna reflektera över nuet och framtiden. Ett år för personlig mognad. Frågan e om jag ska göra det nu eller efter kandidat-examen?

Nu får jag fan ta och sova för imorgon är det muntan som avgör G:et i labbkursen...

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0