Erik vann idol!!

Sen när då brydde jag mig om Idol? Haha. I go with the flow, om hela familjen tittar på det på alla fredagskvällar så har man inget val! Förresten så ville jag att Tove skulle vinna, alltså hondära som sjöng ... punkrocker with the flower in my hair." (Emmaaaaa Erik e uppvuxen i Knivsta! Hälsa honom från mig!)

Och för ni som inte tittar på mammas pojkar på TV4 så e programmet slut och ingen av gubbarna har hittat sin sanna kärlek. Vad händer i sedan? Tjerna bryter kontakt så klart! Undrar vad gubbarna i programmet hade för förväntningar. Uppmärksamhetssökare hela högen eller någon annan anledning. Stackars morsorna säger jag bara ...

Fortfarande sömnbrist eftersom jag alrdig kom till säng förrän 1 igår. Funderar på om jag har problem for real. Och Hang har åkt till USA. Jag vill inte ens tänka på det, tio veckor utan att se henne. Ja gumman min du får se till att utnyttja din tid i USA till max, och hälsa kussarna att jag har saknat dem.

... jaha och där försvann halva min text! Erkänn du som har tjuvläst min ej-färdig-än version!!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Anh

ska hon va borta 10 veckor?..trodde 6?

2009-12-12 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0