Framme!

Vill bara säga att jag är FRAMME safe, efter 24h. Resan var helt ok, sov för det mesta. Kusinen hittade inte mig eftersom jag sa till henne att jag skulle åka med lufthansa. Det stod att biljetten var med lufthansa, som jaa samarbetar med united airline som jag ist åkte med. O visst glömde jag kusinens nummer hemma också. Men det gick bra, de hittade mig tillslut. 

Vi åkte till ett ställe som heter Jazz katt. Kinesiskt tror jag. Åt hotpot som var hur good som helst. Kusinen har tagit ledigt till helgen, vad vi ska göra är upp till mig. O vad vill jag göra? Joo shopping såklart ;)
Måste se vad Usa har o erbjuda.

kl är 2 och det är läggdags. Vanliga fall så ska jag ju vakna nu. ny tid o anpassa mig till. O visst trodde jag att det skulle vara varmt o skönt. Det är det faktiskt inte, det regnade idag och ganska kyligt, men bättre än Sverigeväder iaf!

Nitte guys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0