Having fun in the sun..

Vaknade upp redan vid 9 idag, är nog fort inte van vid tiden. Att det alltid ska vara så svårt för mig o ställa om det. Tar mig alltid upp till en vecka. Jo nu har det ju gått ungefär en vecka snart, snabbt tiden går.. me dont want.

Var inne på msn o chattade lite idag, fick frågan av Elin vrf jag är inne när jag är på semester. Hehe, det är liksom inte värsta semestern direkt. Dessutom gör jag ingenting på morgonen då kusinen fort. går i skolan och alla de andra kusinerna fortfarande jobbar. Mind as well uppdatera sig lite ;)

Idag var det faktiskt varmt ute, 22 grader. Känns lite konstigt att det är december och jag inte riktigt ser mörker och snön falla. Imorn o på fre är det upp till 25 grader också.. niice va?
Till frukost/lunch åt jag Dennys (en restaurang) där de säljer frukost, burgare och sandwiches. Sedan vart det fashion yuong och forever21 och lite skoaffärer som vi gick runt i. Ännu en dag som jag inte kommer hem tomhänt. Fick med mig ett par skor, en klänning och ett linne hem. Kom hem o tog en tupplur, faster hade lagat com ga. sen vart det hemma o umgås med kusinen o deras kompisar.

Me n kusin i Belgien



Läggdags för mig, gonatt babes ;)

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0