Im leaving!

Sitter här just nu och är hur trött som helst, har inte riktigt packat klart men har slängt in det mesta i resväskan. Ja, om några få timmar ska jag iväg och kommer ha många timmars flyg framför mig. Vill vara riktigt trött och kunna sova mig genom hela resan samtidigt som jag måste ta mig upp också!

Måste bara säga att mina vänner är guldvärda. Det känns riktigt bra att ni finns där och lyssnar på mina problem. Nu syftar jag på mina föräldrar som gått mig på nerverna de senaste tiden. Jag kan nog erkänna att jag varit rätt kaxig av mig också. Käre mamma som ville ge mig 60 dollar som jag kunde använda under flygturen tackade jag otrevligt nej till på vietnamesiska. Men jag menade faktiskt inte på det sättet. Så kan det vara när man inte kan uttrycka sig som man vill. Kommer sakna er mucho ;)

Och ja! Jag kommer dela med mig o uppdatera vad som händer i California för min del.


Laters!

// Hang

Kommentarer
Postat av: Anh

naw hang.. sitter här och kan inte heller sova...jaa du har ju så svårt att uttrycka dej stackars din mamma... Thankk u 4 thee sexyyy thing u know;).. ha det bäst biatch ;)

2009-12-11 @ 02:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0