Jag älskar IKEA

Det har jag alltid gjort, men inte lika mycket som idag. För idag har jag lyckat tjata till precis vad jag ville ha på Ikea haha. Sitter jag här och skratta, stackars mor och far. De var inte mycket glada ska jag säga. Haha. Vi köpte ett nytt skriv bord och en ny bokhylla till mitt rum, eller rättare sagt brorsans rum. Jag är nu offentlig utkickad, säger man så? Aja hur som helst så är jag "gäst" på mitt eget hem. Fan va knasigt det låter?!

Duktiga jag har inte haft så mycket för mig den senaste tiden. Jag har varit död som ett lik efter flyttningen och spenderat alldelles för många timmar framför tv:n för att återhämta mig inom parentes. Läsk, chips och Paradise har inte bidragit något annat än några extra kilon. Hmmm, det kanske inte e så bra att fortsätta på samma spår? Nej, ska skärpa mig imorgon.

Just för tillfället har jag inga roliga bilder att bjuda på, men imorgon. Allt händer imorgon?

/Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0