Just love youtube!

Ganska seg dag, vi kom inte upp ur säng förrän vid 1. Min kusin ville göra potatisgratäng eftersom hon vart sugen på det (min mammas dårå), så vi ringde min mamma frågade hur hon brukar göra. Åkte för att köpa det vi behövde. O visst blev det gott men tog oss sån jäkla tid, Eftersom vi inte kokade potatisen tillräckligt.

När de andra kusinerna kom hem satt vi vid deras matbord och snackade skit, surfade och så hamnade vi såklart inne på youtube med massa roliga klipp. Snacka om skrattattack, det finns sååå mkt klipp som är så jäkla roliga. Youtube is the shiit ;)

vid 11tiden åkte vi ner till newport beach till de goda crossanterna o chilli cheese fries. Sedan har vi legat i sängen o återigen snackat skit. Nu är det läggdags för kl är 2. Tror nog inte jag varit uppe så här sent sens jag kom hit.

Us today..

 

Under julen julpyntar många sina trädgård, en jag hittade på vägen häromdagen. Dålig bild dock.

 

//Hang




Kommentarer
Postat av: Emma

Stackarna, har ej snöö

2009-12-20 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0