Long time no see!!

Shit det måste nog ha vart 2 veckor sen jag skrev nåt här inne..

Anyway så som sagt har vi vart i uppsala och överraskat emma.. DET var verkligen spontan gjort men det var värt vi hade super kul bara vi tjejer kanske borde göra det oftare vi var i ett ställe och heter Birjer Jarl som hang har berättat e det typ uppsalas största populäraste uteställe hehe jag kom dit som en pundare men who gives a SHIT!!!

Annars jar jag bara jobbat och jobbat nu så har kista öppet till 10 pga allt julöppet blabla.. Fan frisör ska vara lyx men jag jobbar fan värre än restaurang.. life SUCKS sometimes!

Alla har ju vaccinerat sig också ... måste göra det imorn..

Så har lila jag fyllt år ju.. till slut av allt så hamnde vi på ett turkiskt ställe super fint och GÖTT!!!.. hahah blev redan full av 3 glas vin ;).. sen efter drog vi till MANGO början va musiken si så där men sen efter GRYMT !!
Hade  skit kul tack alla som Grattade mej och va DÄR!!..

Idag så vaknade jag stack till hangs restaurang käkade .. det var anus kallt där inne .. hang säg de till din chef!
Efteråt drog vi och shoppade .. hittade alot of grejjer.. Asså jag vt inte vad cheap monday jeans håller på med.. deras jeans e fan till spinkiga emosar..  jag fick inte ens i mig 28 blev arg jag ville inte ha nåt där ifrån ...plus Hang de där CHINOS i storlek 34 hahah.. jo jag kunde inte ens knäppa de.. fuck byxor LEGGINS is the shit!!!

jajaj.. lite bilder från uppsala och my bd

Jag och 5an
d
Mythu.emma.anh
a
EMma och hang.. drunk after tequila
a
Mythu trött efter dansande med killershoes
d

trött på allt ringade från the phone
s

Helena och me
a

Thuy. Marie. Jag
l
Thuy.lili,jag,karo,helena,elin.marie
t
Jag och bengan och thuy
w
söta anna och ja u know
a






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0