The weekend..

Helgen har varit chill, kusinerna lediga which is more fun. I lördags så var vi o åt italiensk mat + shopping. Senare mot kvällen fick jag följa med kusin på hennes kompis födelsedagsfest/christmas party. Åkte därefter till en annan killkompis som fyllde år. Han hade fixat en sk houseparty. Jag var hypad, shotta 3 grr o sedan var det sängen som gällde.

Idag har det endast vart shopping, hehe säg mig vilken dag vi inte tar en runda på någon mall?
Jag o kusin åkte precis till IN n Out där de har burgare och köpte hem för att äta. Kl är över 12 o vi äter? yes!
Kommer bli fet, i know. Det har jag också! S passar mig fort. men sitter ganska sådär tight (nästan för). O M sitter ju bara lite löst. SÅ antigen bli lite smalare eller bli lite tjockare, Sorligt men sant.

Imorn ska vi äta lunch på ett av mina favorit restauranger här, Seafood capital. Har vart sugen på det läänge nu.

Jaa tjejer, lever ni? Lite uppdates kanske? ;)

BTW, Lisa says Hi ^^


- Lisa, baby page, kusin Chi Dung and Peter


// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0