Trött

Är så himla trött, o klockan är bara halv 10. Igår deckade jag totalt vid denna tid efter att ha kommit hem från en shoppingrunda. kom även nydligen hem från the malll. Har vart o shoppat varje dag de 3 dagarna jag varit här. Redan slösat 200 dollar. Mina 1200 dollar kommer förmodligen inte räcka till, men det hade jag räknat med ;)

Det som är så bra är att deras shoppingcentrum och matrestauranger har öppet sent. Då kan man dra shoppa sent på kvällen vilket är skönare då det inte är så mkt folk också.

Idag åt jag banh nam som var yummi, har druckit taste tea varje dag med gele grejer som heter boba. O ikväll ska vi nog åka o äta goda varma crosasnter i new port som jag saknat så mkt. Sedan får jag sova ut och chilla.

Thats been my days latley. Dags för sällskapsspel med kusinerna innan jag somnar!


// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0