vad har hänt?

..har alla dött.. haha.. ser bara mina inlägg på sistånde

anywaay så har vi gjort lasagne hos thuy och käkat plus snackat skit...dagen efterjobbade jag..

jag gissa vad som hände när jag vaknade den morgon?.. JO.. min arm var skit ömn ..var febrig.. men tänkte ska åka tll jobbet och känna efter.. palla inte heller attt min idiot chef ska tänka hon va säkert ute igår och palla inte jobba idag..men .. fick gå hem halva dagen aif.. kom hem och sov som ett stock till dagen efter .. knarkade i mig massa alvedon också.. JÄVLA VACCIN!!...

va inne på studera idag minst 5 grr man ser att de håller på med den... NERVÖSST!!!

ska jobba imorn.. NATT!!!

Hittade på emmas Ansiksbok... på emmas skiva ;)
w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0