Ytterligare en dag ledig

Det e sjuk att folk bara vill ha mer timmar elller pass.. men jag nej pallar inte.. pengar e bra men inte allt!

e skit trött blev väckt av ett jävla sms.. jag som skulle sova ut.. men eftersom ja hittade en sån bra phim truong..(serie) så satte jag igång direkt på morgona.. ni fattar inte vilken tönt jag e kan sitta och kolla på serier hela dagarna det känns så skönt ....

Igår var jag i stan en snabbis för att lämna tillbaka lite grejjer. kände mej levande på nåt sätt...pga allt jobb!!

och Hang e påä vägg till USA så j'vla avundsjuk :(... bäst för dej att du tar de lugnt där borta;)..

imorn e det jobb igen.. Så kommer naki hem på torsdag också.. efter allt längtande.. sen kommer ju syrran också hem på fredag..

Juste Va förbi hos hang igår.. VILKA FINA TAPETER.. klart jag blev avundsjuk..
Längtar tills de ska komma och fixa hos oss också.. jo jag och hang bor på samma gata och ikano har precis köpt våran fastighet såå de ska renovera vissa saker... och självklart jag ska ha LIKADANA som HANG..moahhaha.. om de inte finns finare...

ska goola vidare på min serie... BYE

Mythus mottagning
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0