2 par nya skor och 1 mygga i halsen

Idag köpte jag 2 par skor.
2 billiga par.

Sandalskor från H&M - tvingade Anh och Naki att följa med in på H&M på Hamngatan för att leta efter ett par skor som tydligen inte finns längre. Gick runt tio varv. Naki blev otålig och pekade på alla skor han såg, bla mina nuköpta sandalskorna. De är fina men mina fötter ... e lite knasiga så. Spenderade hela kvällen för att göra homemade pedikyr. Jag har trots allt gått på en mini nail.kurs.

Svarta tygskor från DinSko - när jag har köpt de andra sandalskorna blev jag inte riktigt nöjd. Men som tur gick vi förbi DinSko som hade fett med rea. Tvingade de andra att gå in igen. Där fann jag mina nuvarande älsklingar.

Sen åkte vi hem. Nöjd som fan.

Och juste om myggan ja. När jag kom hem från stan åt jag god mat och sedan gick ut på jogging/powerwalking elr vad det nu e med Anh. Vi gick in i skogen ...

Härligt att träna ute om det inte fanns så många myggor. De dök upp som myror. Fullt. Och attackerade oss. Anh fick en mygga i ena ögat. Hon skrek av ren äcklad att jag skulle försöka ta bort den. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Vi fick ut de till slut. Gick en bit till, tills vi blev trötta och gick hem till Sonny ist. Jag gapade och skrek på vägen. Plötsligt! Kände jag något flög in i min hals och fastande. Ni kan väl gissa vad det var?

Jag hostade och kräkte. Ångrade mig att jag hade skrattat åt Anh.

Hoppas att jag vaknar fullfrisk imorn.

/ Emma


 


Kommentarer
Postat av: Ang.

Fan vä de du skrattade för

2009-07-21 @ 12:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0