Anh

Yup..fick ej det andra jobbet på grund av många anledningar.. men lika bra kanske...svider lite för man får
riktig bra betalt men men...det andra vill ju ha mej där så..ska prov jobba där imorn...hoppas de går bra!..
Börjar 9 fuck vette fan om ja palla vakna så tidigt...

De andra dagar har jag aif jobbat och jobbat...idag har jag vart ledig och följ me syrran för hon ville ha en ipod touch!
hehe..som tur är jag jävlig bra på att mannipulera syrran fick jag också en HAHAHA....jag vet jag e den största parasiten!
Men tack Van och Stefan me like it alot..även om jag inte förtjänade den direkt!....

Efteråt var vi i skärholmen Centrum och fick hem ett par jeans hehe så billiga de va!!..men jag satsar inte mycket på
shopping jag...jag vill gärna ha mina pengar till resa och resa!!...

ush jag e så trött på att va här har inte ens lust att göra nåt nu för tiden...


Summer days just sitting around but when the suns goes down im be ready to and parttyyy...(sitter jag och sjunger för mej sj)// SUG SVERIGE

Anh


//Anh


Kommentarer
Postat av: Hieu

oooh thay may söi lông AHAHA!!

2009-08-10 @ 00:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0