Done!

Har precis blivit klar med packningen, gick väldigt segt eftersom jag samtidigt är så trött. Packning inför en resa brukar faktiskt vara en del av hela resan, alltså ganska kul då man känner den här förväntansfulla känslan inom sig innan man åker iväg. Men att packa under stress som jag gjort de sista gångerna är inte alls kul. Man vet inte vad man ska börja och tiden bara flyger iväg, ännu mer stressad blir man sedan också.

Jaa kära tjejer, haft en underbar vecka mer er med mkt aktiviteter på gång inklusive mkt mat. När jag kom hem idag så fick jag höra av mamma hur hon klagade på hur mkt mat vi äter och hur rund jag blivit och att jag borde haft bantat inför bröllopet, även att jag går ut en hel del. Men who cares? Det är sommar, and summer suppose to be like that!

Girls, Miss me when im gone! ;)


Studentbild från cherrys kamera.


// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0