Finally

Tyskland i munchen ar ganska lik stockholm pa satt och vis. Paminner valdigt mkt om sthlm, iaf inne i stan med gamla byggnader som i gamla stan. Sa vad har jag gjort de senaste dagarna?

Jag landade vid 5 tiden i onsdags och familjen kom och hamtade mig. Nar vi kom hem sa tog vi det lugnt. Deras hur/lagenhet paminner om gamla italienska/ engelska hus. Gamla och fina. Gick ut o at asiatiskt. Jag valde nagon thairatt med anka, MKT gott. nasta dag sov jag bort halva dagen, sedan tog vi oss en runda i stan. Gick in pa HM bland annat dar det var proppfullt med manniskor dar rean pagick for fullt. Det fanns bikini delar for 2 euro, undrar om det ar lika billigt i sverige ocksa? Sedan har val vi lagat mat och slappat hemma. Snart ska vi dra pa hemmafest med ett gang manniskor. Far se om det blir kul.

Imorn kommer efterlangtade kusinen sa att jag inte kanner mig ensam ne-more och brollpet som ager rum senare under dagen.

// Hang

Kommentarer
Postat av: Emma

Söta! DEt låter som att snälla folk tar hand om dig. Köp bikini för 2euro om de e fina. Det e rea hemma också med femtio procent. Du kommer hem lagom till sjuttio.

2009-07-03 @ 22:42:34
URL: http://wtpho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0