Härlig i kungsträgården

Halloj...vi har haft bra väder här i stockolm..sol/moln.. men det viktiga att man kan ha short så...
Vaknade  fixa mej..åkte till stan mötte upp tjockis..käka...sen sola i kungsträgården ..skit härligt faktiskt...

Emma ringde och sa att hon skulle till stan för fixa en grej..sen kom hon till oss och hade med sig en smothie!
Utan att fråga oss om vi ville ha nåt kunde hon köpa på vägen..:(... men hennes smothie var bajs anyway hehe..
What comes around goes around

Åkte hem och träffade på mew på vägen....vi kanske ska ut och springa sen hehe.. får se om dårarna pallar.....

fick ett samtal från det andra jobbet(frisör) om jag kunde jobba 2 veckor fram över och klart jag tackar för skit bra betalt
sen sitter jag ändå bara hemma och inte gör nåt...men har mina pass  i waynes torsdag och fredag...ska jobba resterande dagarna i hair scense....båda ligger i kista långt men vafan pengar ;)...

Inga nya bilder på mig pga av finnarattack!!..så bjuder på bilder från ASIA!!

naki                                  emma n mythu                                             Anh
Tjockis(BifFen)                               Emma som posar och mythu  gömmer sej                          Jag i nån ö...Tour Dagen

//Anh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0