Emma bjuder på härliga bilder

Rensade datorn idag och hittade skit härliga bilder.
Bestämde för att dela med mig.
Sharing is caring.
Right?
 =)

Studenten - en evigheter sen jag vet men kan inte låta bli. Bilden är bara för härlig med alla glada ansikten, och mig själv i flipflop haha.



Och så här ser man ut på Studenten i Vietnam. Ingen random människor från google på bilden om ni tror det. Tjejen till vänster med supersmå ögon är min kusin, de andra är hennes kompisar skulle jag gissa på.


Å så smal och solbränd. Gissa vem!


Tårta Palova de Emma.


Jag saknar det vietnamesiska gatuköket. Nedan är Emmas Banh Beo (ånglagade riskakor)


Här kommer lite bilder från Grekland.
På bilden - Emma och en halv vattenmelon vid poolen.


Hang pallade aprikoser på hotellets trädgård.


HH - bara Hang kan vara så fjantig.


Emma blev smittad.


Vi brukade alltid hänga våra badkläder på balkongen, men en dag hade vinden tagit ner Hangs bikini ...


Första kvällen på Karpathos. Jag höll på att gå in i väggen pga värmen.


Söt bild visst?


Karpathos är en mycket fin ö men erbjuder inte mycket mer än sol, bad och sjöstjärnor ...
 

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0