hemma

Idag så var det verkligen en slapp dag för mig och Hang. Vi skulle dra och träna men det blev visst inte det. Istället var vi hemma och latade oss. Så lata vi e. Och det blev ingen london för min del :(

Igår var det tråkigt hemma när jag kom hem så jag följde med Hang till Cherry och gjorde piroger. Goda var de.
Va hemma max 15 min haha.

Dagen innan, alltså måndag var jag i heron city och bowlade. Vi hade betalat för en timme men sen vid slutet så träffade vi på en kille som jobbar där och han la till typ 30-40min. Så det blev ganska långt. Trött blev man och det va ganska varmt. Och gissa vad. Min nagel gick sönder :'( Min fina och långa nagel huhuhu. Jag gillar inte bowling!
Innan jag drog och bowlade så var jag ute med Hang och Emma. Vi plockade hallon som de två skrev om. Hang hade tydligen gjort muffins med sina hallon. Jag sökte oxå upp recept. Letade efter de ingredienserna som jag har hemma men hittade ingen recept. Till slut så blev det Fresh n Fruity. En till mig och en till syrran ;). Drack den innan jag bowlade så jag kanske var lite påverkad när jag spelade hehe.
Vad gjorde Emma med sina hallon? Eller käkade hon upp sina?

Och nu är jag hemma igen.


Min Fresh n Fruity drink
  
//Annie

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Thuy om du undrar så har jag bara lyckat göra av med halva mängden av det hallon jag har. Gjorde en varm sås genom att blanda hallon med socker o micrade i några minuter. Åt det sedan med pannkakor o glass. Jättegott! Kan varmt rekommendera ...

2009-07-30 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0