jobba jobba jobba

Hallojj...

E skit trött just nu har jobbat som en dåre... frisör sen cafe...som tur har jag jävligt kul på jobbet
så det e ingen fara... har kul och tjänar pengar,,bra kombination va.. hehe...

Min älskade Helena fyller år på torsdag så vi ska nog ut på fredag...jobbar dagen efter 9-21 så får se hur jag orkar dagen

Känner mej helt borta från världen nu vet ingenting.. det ända jag vet om e ´mig och kista ...

Men men.. jag har en anledning till att jobba mycket tro mej..  det lönar sej sen när jag e i paradiset...moahha



                                                                             Stefan och jag     

Anh


//Anh


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag trodde seriöst att du hade dött :p

2009-07-29 @ 15:21:07
Postat av: ANh

HAHA seriöst det trodde jag också..men jag lever om dagarna i kista sen e det hem och DÖ

2009-07-30 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0