Michael Scofield = Terapi

Jag har varit deppig de senaste dagar utan en speciel anledning ...

Körde Prison Break - marathon idag. Terapi? Naj det är för att avsnittet som gick på tv  igår slutade med att Mrs Scofield gav order att döda sin son Lincoln. Cruel nog! Kunde inte bärga mig åt att vänta en hel vecka för fortsättningen, valde därför att kolla på nätet istället. Förutom dåligt kvalitet, no subtitle och att megaupload fuckar upp sig då och då (som nu) är de flesta avsnitten fullständigt begripliga.


                                                      
Too snygg too be true ...


Jag dör för Michael Scofiel. Synd att han är bög. Chockad? Jag med. Om det inte är sant, ifrågasätter inte mig. Jag har bara hört om det från en pålitlig källa. Varför jag inte har kollat upp det är för att jag varken orkar eller bryr mig. Äh, ingen som jag skulle dejta ändå.

Snacka om att vara trött. Jag är sååå trött att jag bara vill dö, men har 3 avsnitt kvar som tydligen är skit bra. Måste see! Det gäller att kämpa emot ögonsjukdomen så länge. Nivet den där sjukdomen som gör att ögonen blir torra, röda och hela tiden vill stänga.

Inget jobb imorn. Jag valde att ta ledig. Behöver det. Fattar mig inte på vissa som jobbar varenda dag. Sådant tråkigt jobb. Klagomål och klagomål, jag blit i alla fall kavr där ett tag till. Allt för pengar!

Nu har väntetiden på megaupload gått ut. Ska återgå till mina tre sista avsnitt. Sedan sova. Zzzz ...

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0