Slappa söndagar!

Jag älskar söndagar vakna, käka, sova lite till ibland,duscha och bara ligga och kolla på tv fyfan va skönt...

vi har haft fint me vädret de senaste dagarna det ska man tacka för..inte ofta men nu börjar det fina vädret dra sig iväg igen!!

Miitt löshår jag gjorde i thailand är dead and gone pallade inte ha det kvar så himla jobbigt..håret känns lätt men kort nu:(

Såg emmas härliga bilder så jag var tvungen att ladda upp några också....måste göra det nu annars kommmer man aldrig orka!!!... så här bjuder jag på härliga bilder ;)

Koh Samui
Anh


Hanoi....Vincome,,,shopping och längst uppe finns de spel åå mat.
Anh


Koh Samui,,tour dagen
Thailand

Hong Kong,,,sppåååmannen
Anh

Bangkok...Are u a boy or a girl?... en mesig röst svarade a BOY..jag dog av garv!!
Anh

Kohsamui,, Så jjävla fint...bilden e tagen av mej:P
Anh

Halong Bay,,banan båten över KUL
halong

Svininfluensamode Hongkong,,, så gick jag varje dag..nej ibland när man blev nojig efter 5 min så kunda men inte andas.
Anh

Viktoria peak Hongkong.,,,skulle snooka lite men hittade inget
anh

Viktoria peak Hongkong... jag och min man
Anh

Sushi!!..Bangkok..Skit god..fast inget dödar hongkong...bara smälter
Anh

Mbk Bangkok,,,första shopping dag i bangkok...mbk finns inte mycket men ändå rolig att gå...skit stort!
Anh

Kohsamui...Tour dagen..fyfan va härligt bara sitta vid vattnet
Anh

Nu orkar jag inte mer...slänger inte lite bilder varje inlägg...

//Anh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0