Tackade nej till Momma's Boys

En ung kvinna från svt ringde runt två tiden och frågade om jag är intresserad av att vara med på den svenska versionen av Momma's Boys som ska spelas in nu under juli i Spanien. Det kom som em chock! Jag bad henne att ringa tillbaka senare för att jag skulle ha tid att tänka över saken. Mina käreste e utomlands. För första gången i mitt liv hatar jag dem, för att de inte finns när jag behöver dem som mest. Kvinnan ringde igen när slutade jobbet klockan 4. Hade fortfarande inte bestämt mig. Hon snackade lite om programmet och sedan bad mig att berätta lite om mig själv. Berättade att jag var 19, si och så ... och att det är kul att hon erbjuder mig detta men jag tackar nej.

Bra gjort va?

Det har gått bra på jobbet. Nu vill jag inte sluta längre. Haha jag ändrar mina åsikter som om det vore underkläder. Men så är det med det här jobbet. Det går upp och ner, och humöret svänger i takt.

Hoppas Hang har det bra i Tyskland. Nu ska jag gå och fixa mig och sedan ut med tjejerna. Har ej lust precis men aaja.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Hang

Hur manga lyckades emma varva idag da?

And hang har det bra. Var ute o at mat idag, thaimat med anka. Sen har de skit billig kulglass. 0.8e för en kula. Billigt va?

2009-07-02 @ 00:05:39
Postat av: Emma

Tre stycken! Duktig eler hur. Jo glass e bra och billig. Glöm inte att äta kycklingkebab också. Så jäkla gooooad.

2009-07-02 @ 17:59:25
URL: http://wtpho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0