Tröttis

Har precis tvingat mig upp fran sangen eftersom alla gasterna kommit med sina bagage fran olika hall. Lite pinsamt och ligga och sova nar alla oppnar rummet, och dar ligger man helt död.

Jag maste beratta om min kvall igar. Blev verkligen inte som jag hade förvantat mig. Det skulle vara en hemmafest med killens kompisar som jag bor hos. Men först skulle vi ut till flygplatsen och hamta tva personer till fran frankrike. Deras plan skulle anlanda vid halv 11 tiden men blev framflyttad ca en timme pga aska skulle jag gissa pa. Sa vi akte och köpte glass och tog en runda pa stan.

Hur som helst skulle vi till deras kompis, men vi disraherade killen som korde sa mkt att han korde saaaa feeel. Vi kom langre upp mot landet och nar vi val insag det sa var det en timme tillbaka fran munchen. Lite sightseeing satt vi o drev med lite trad och motorvag forstars. Jag satt o drev om att jag skulle representera Sverige, visa vad ja gar for och shit. Haha och gissa vad jag gör ist nar vi kommer fram da kl var ungefar halv 3, joo gar och lagger mig.

Vid 5 tiden vaknar jag upp, de driver lite. Och klockan 6 tog jag och killen taxi hem. Var hungrig sa gjorde en sanwich innan jag gick o la mig. Nu ar jag uppe igen men SKIIIT TROTT. Jag har att kusinen ar haaarr nedanför tack o lov. Nu borjar jag kanna mig ensam bland folket har.

Ha en bra dag everybody.

// Hang

Kommentarer
Postat av: Thi-Nhi

Vilken tid kommer chi diem?

2009-07-04 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0