Prison Break camping



Efter att ha läst Emmas inlägg om Prison Break så var jag tvungen att kolla på den oxå. Jag som skulle vänta tills nästa vecka men kunde inte hålla mig. So sad that it has to end like that. But its still the best serie this far. Dock behövde jag inte vänta då och då. Jag hittade den på en annan player och ganska bra kvalité också. :P Har kampat med Prison Break typ halva dan.

De senaste dagarna har jag varit i stan och shoppat, träffat kompisar och grillat, chillat, filmkvällar: Night Train, The notebook, Night at the museum 1:an och 2:an, och halva Angels and demons.. (pallade inte kolla själv). Sen har jag fixat lite ärande och haft en spa kväll.. Ingen bio? Nej.. Har haft flera tillfälle som jag skulle på bio men har inte blivit av. Nån som vill gå på bio? Just make a call.

Jag har sovit ganska sent och vaknat sent de senaste dagarna. Går bara inte att sova tidigt även om jag är jätte trött.
Can u tell me why?

Nothing more from me..

//Anniie


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du sett the final breaking elr break out elr vad den nu heter (sista avsnittet iaf). Inte jag.

2009-07-09 @ 21:03:39
URL: http://wtpho.blogg.se/
Postat av: Thuy

Ja, jag har sett den sista delen; The Final Break. Titta på den så kmr du förstå vrf det slutade så..

2009-07-09 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0