Sadness

Nu har min kusin lämnat mig och kära Sverige, så tillbax till reality. Nu känner jag att min semester verkligen tagit slut. Dags att planera vad jag ska göra med tiden framöver, lite planer måste man ha. Känner mig lite som emma känt sig ett tag nu tror jag.

Måste börja skriva ett CV så att jag kan börja söka jobb och inte sitta helt rastlös hemma. Jag hade sökt in på comvux nu i augusti, men tyvärr så skickade jag aldrig in mitt slutbetyg så jag tror inte det blir av. Måste checkas up!
Även checka skoler både i California och här i Sverige. Jag vill så gärna åka dit och plugga, ta fristående kurser och kanske jobba, men det verkar inte vara så lätt och kosta en hel del.

Idag var det löning för många. Jag jobbar ju inte men fick min semesterersättning som var någonting iaf. Så åkte till Nacka forum o mötte upp Thuy som var där med sin mamma och hennes kompisar. Fick hem en hel del idag faktiskt. Visst blir man lycklig, men den lyckan är dock kortvarig.

Lite pictures from me:

        
- Drink i munchen och en bild från Jönköping

    
- Bryssel och cyckelsightseeing i Munchen

   PARIS

   
- Världens sötaste unge. Halv viet o halv tysk.

   
Amsterdam: Alot of coffe shops där man röker på och de hade även ett sexmuseum, coolt va?

  
- Massa skyltfönster med prostituerade at night time, and alot of bikes.

- At the airport med min faster.



Kommentarer
Postat av: Anonym

u are sweet!

2009-07-25 @ 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0