Måndag

Som ni kanske har läst det tidigare inlägget av emma så har vi varit ute o plockat lite hallon idag. Kan säga att det inte var sådär roligt eftersom jag var nog den som fick mest myggbett av alla oss 3. Hade jeans och långärmat och grejer, men det räckte inte. Fick en massa på händerna så att det bara svullnade till och sedan på facet också. Väldigt nice det.. NOT

När jag väl kom hem sökte jag upp en massa recept på olika grejer på vad man kunde göra. Men det slutade med att jag gjorde muffins medan jag chattade med kusin. Nä nu är jag trött och ska gå lägga mig... Nite!






Miss you cousin ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

imy too ;)

come to me!! please? :(

2009-07-28 @ 05:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0