Another movie night

Vädret har varit så trist att jag inte orkade göra nånting när jag tittade ut genom fönstret. Skulle dra och träna lite hade jag tänkt men nej det blev inte så. Istället var jag hemma och kollade på film.. mer film.. och en till.. Har tittat på ganska många filmer de senaste tiderna.

Tittade på: Dragonball Evolution, inte lika bra som på böckerna lr animerad vad jag förväntade mig.
Dolan's cadillac, its about revenge and it was a boring movie. So unnecessary.
Obseesed, what a b*tch in that movie. Men den var bättre..

                     

Laying in bed and hear how rains dropping down. Time after time. Trying to sleep but something is keeping me awake.
It has been going on in days.. And now I can hear the birds chirping. Good morning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0