Europa

Verkar som om Anish haft en underbar resa runt Asien. Du far beratta mer om dina upplevelser nar jag kommer hem. ;)

Sjalv sa har min lilla resa runt europa borjat. Akte fran Tyskland i tisdags till Belgien dar jag atit skit god choklad som bara smalter i munnen. Sedan akte vi in till huvudstaden bryssel och titta pa deras sightseeing de hade att erbjuda. Idag ar jag i Holland. Vi ska till Amsterdam imorn. Ska bli kul och se hur manniskorna roker pa har och till sist Paris innan vi aker tillbaka.

Na nu ska jag och kusinen titta pa film eftersom vi redan sovit . Niite everybody



Me n Lisa


 


At the wedding!




Kommentarer
Postat av: Emma

Sa ju till dig att den belgiska chokladen bara smälter i munnen på en. Du har väl köpt hem det till mig älsklingen min???

2009-07-12 @ 13:59:24
URL: http://wtpho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0