04/6-09

Idag är det torsdag och jag ska snart dra möta upp Cherry för att äta lunch innan vi drar till skolan. Första dagen under denna vecka jag ska till skolan, lite betygssnack med lärarna då..

Igår hade hela Jensen s.k Jensenkampen då tävlingen räknas med som en del av vilken klass som får springa ut först. Vi som vunnit Jensenkampen 2år irad skulle självklart vinna 3e gången gillt, men NEJ så vart inte fallet! Hoppas vi inte springer ut sist iaf. Det värsta var att det ösregna och jag frös som fan. Nu är det så att jag nästan blivit sjuk IGEN..

Jag och Emma var även på jobbet i 2h sedan fick vi en sådan impuls och drog för att se på bio. Män som hatar kvinnor tittade vi på. En bra film men hemsk!

nä nu måste jag röra på mig innan jag kommer försent ;)

// Hang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0