Annow here!

Hhaha vill bara meddela er att jag inte har dott av svininfluensan!!!
Just nu e jag i bangkoks flygplats och vantar pa Flyget till koh samui,,, vart flygg blev installd sa far vanta 2 timmar extra!!

Har precis vart i hongkong obeskrivbar....otrolig fint!!...fasst dyrt som fasan.,,New york nr 2 fn...forsta daan jag kom hamnade vi i tsim sa tsui tror ja de stavades....hotollet var bokad innan vi akte nar vi kom dit var en stor besvikelse...tank er mitt i new york city finns det en 1000 ganger varre an rinkeby ....det var som ett hoghus bara med blattar de kom och erbjod hotell stirrade pa vart bagage..Direkt vi kom in va de brak...de strop varan skrek knulla din mamma a shit,,,vi alla kollade pa varandra och va skit radda,,,,Vi akte upp for kolla hotell rummet...hellt anorlunda ffran bilderna vi sag ja borjade grinna HAHAHA inte konstig att vissa recensioner jag laste stog ga inte utt efter 12 i kom dtt vid 12...sen som tur att ja borjade grinna fick vi halften pengar tillbaka...akte till en mycket fin hotell....fast dyrt som FAN....dagen efter letade vi ett annat hoteell vid mongkok..Ssom heter thhe Citywiew nara till allt fast fortfrandde dyrt...prack min lila budget jag hade planerat... Har skit mycket att beratta...laddar upp bilder a skriver mer nar  jag kommer hem....

Har klippt mej i Vietnam..skit fult och kort javla idioterr...ska leta  upp nat billig har extensions i koh samuiii

Vises om 10 daagar nar jag har blivit svart och mycket langt har!!!

//Love Anh


Kommentarer
Postat av: Emma

Kom hem snart! Jag vill höra dina histtorier nu.

Emma saknar dig <3

2009-06-24 @ 10:16:02
URL: http://wtpho.blogg.se/
Postat av: Karroo

Anh jag saknar dej med, vi måste ses när du kommer tillbaka fan det var ett tag sen <33

2009-07-06 @ 19:21:56
URL: http://kaaroliinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0