ANNOW!

Shue!!

Konstig väder det har vart idag:S..
Har aif vart i stan lite och kikat förbi mat festivalen eller va de heter..såg en vietnamesiskt restaurang som heter xe om
haha blev fett förvånnad!!...sen har ja inte gjort så mycket...e hemma nu vill vila e skit trött

Imorn vill ja till skolan och färga håret och fixa till fransarna några har ramlat av ..ska se om nån av mina kompisar vill ställa uppp när vi egentligen e lediga imorn...sen måste ja fixa naglarna i helgen hoppas jag har tid...

Fan nu känns det verkligen,,,, blir så avundsjuk varje gång man ser nån flak åka förbi fyfan asså..jag vill NU!!!

Syrran och stefan kommer på lördag har saknat de otroligt mycket ...angående resan så e det Jag,Syrran,Stefan,Alex och Mi vi som ska åka... vi ska först å främst va i vietnam blannat annat min kussins bröllop fan va kul aldrig vart på bröllop i vietnam...sen e vi hongkong sist så inte minst thailand....kan ni fattar varför ja snackar om resan hela tiden hehe...

Just nu e jag desperat efter jobb också,, Måste!!! till me farsan klagar han brukar ej göra de :S
Så om ni har nåt jobb att erbjuda tell me..;)

Bilden e ej tagen idag...
mottagning


//ANH


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Anh skrev en bok hon

2009-06-04 @ 01:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0