ARG

Jag e så jävla irriterad just nu!!!!....aahh...

Jaja.. dagen började me att hämta upp syrran och stefan...sedan begav vi oss till skärholmen där farsan skulle köpa mobil och kamera...jag ville också ha en eftersom min dumma farsa har tagit sönder min när han va i vietnam så ska ja få det som student pressent av Mi,Alex,Stefan och Van.. thank u guys ..valde ut en rosa canon men den fanns inte i lagret så typiskt sååå....ska åka ut imorn och kolla om de finns nån annanstans,,,Sen har jag fixat naglarna också ..blev mycket nöjd!!

Har färgat håret huhuh det blev för BRUN!!!...WTF jag tycker om att ha ljust hår nu e jag fan brun/svart....ni faattar inte vilken projekt det har varit för att få ljust hår för mej men men...färgen e jämn aif!!

...Ibland känns livet bajs!!!

Lååten e till dej Tjockiis...;)


//ANH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0