Dålig dag

För mig så har jag haft en dålig dag från början till slut. Det började med att en kompis ringde och väckte mig på morgonen. Då jag är som tröttast. Snackade med henne ett tag sen kopplade jag in en annan kompis. Vi alla tre skulle ses men en kunde inte. Fick inte träffa henne innan hon reste bort :( Och nu är hon framme i syrien tror jag. Kommer sakna dig!! Jag och den andra kompisen träffades iaf. Jag hittade saker som jag ville ha men fanns inte min stl så min kompis köpte den. *** ta henne! Nämen I HATE THAT!!!

Vi tjejer hade tänkt och dra ut men alla bangade ju. Och min mobil ska alltid dö när jag behöver den som mest. Den börjar fuckar upp sig också. Dags för en ny mobil lr? Oj ni får ursäkta mitt språk.
Jag var fett trött och hungrig när jag kom hem men efter allt så känner jag inte av hungern längre. Det är inte så jag bantar. Min dag var mkt mer än bara så men jag är fett trött nu och orkar inte skriva allt. Ska lägga mig nu och hoppas att vädret blir fint när jag vaknar. Och en bättre dag för mig också.

Natti natt //Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0