F....

Hang har bråkat med F.d Syrran. När jag säger bråk menar jag riktig CATFIGHT. Ja det handlade om kläder.
Jag har rivsår i hela armen och tårarna rinner fastän jag är SKITSUR. Studenten närmar sig och jag vill inte gå runt i min klänning med fakking rivsår. Blåmärke i handen för att jag slagit så hårt, känns som blodstopp. Problem hela tiden, jag orkar verkligen inte..

Den dära bruden fattar verkligen ingenting. Första intrycket på henne är att hon är god o rar, men ingen känner nog henne. Uppkäften och olydig som fan. Visar ingen respekt för någon. Många säger att jag ska läxa upp henne, men tyvärr funkar det inte för hennes hjärna funkar tydligen inte...Jag orkar inte mer MED henne.. önskar jag kunde flytta hemifrån NU pga henne. Hoppas du läser detta och tar till dig någonting i din lilla hjärna!!! Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Om du vill bli behandlad som du beter dig nu, FINE. Wait and see..

Usäkta mitt utbrott, så är det när känslorna tar över. Och det är just det jag känner nu. Och nu ska jag snart sova för att läka mina sår.

// Hang


Kommentarer
Postat av: Annow

Naw hang...blev fett ledsen när ja läste...thi-nhi om du läser lyssna på hang tro mej du kommer inse det sen i framtiden!!!...Jag e också lilla syrran tro mej ja förstår hur du tänker också ..( inget illa menat thi-nhi)...hoppas de blir bra mellan er..

2009-06-06 @ 00:40:33
Postat av: Emma

Aja baja Thi-Nhi. Vad tjänar du på att bråka med syrran? Hon som alltid ställer upp för dig.

2009-06-06 @ 13:35:36
URL: http://wtpho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0