Framtida planer

Jag ska börja plugga danska på egenhand. Språket är så jäkla likt svenska att det inte är sant. Haha snacka om att förbereda sig elr hur. Dessutom ska jag repetera matte c och d nu på sommaren. Till augusti läsa engelska c och oktober matte e. Å funderar nu på att volontera på ett barn hem i Grekland i juli i 3 veckor, bara ingen arbetsgivare ringer.

Det känns bra att ha planer. Jag är så jäkla trött att inte veta vad som kommer att hända härnäst. Hellre upptagen ihjäl än att tråka ut hemma. Fy! Nu ska åka och träna i Högdalen. Det blir dyrt annars att inte utnyttja årskortet. Sedan ska jag hem till bDung och lite senare gå förbi Van som kom hem från Jönköping. Minns inte när jag såg henne senast, skit länge sen ...

Ha fortsätt en bra dag people.
/ Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

En duktig Emma ;)

2009-06-07 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0