Full House 2 kommer i augusti



Minns ni den serien? Fortsättningen kommer i augusti på http://www.mysoju.com/. Hoppas att andra delen är lika bra.

Kanske dags för en ny korean drama?
Jag är korean movie freak.
Fråga mig bara
... jag kan allt.

Haft en sjukt jobbig dag. Pappa ville att jag skulle ta brorsan på undersökning. I did, först vårdcentralen sen Södersjukhuset. Tjockisen bär full med sjukdomar, trots det vill han inte gå på underökning. Fick muta honom med korv och pucko den här gången. Den tjockisen!

Kom hem, åt middag, tog en dusch och dagen var redan slut.

Vad gör mina tjejer nu när inen utgång blir av?

Nu ska jag dra hem från Anh och börja på en ny serie for real.

<3

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0