Hål i plånboken

Jag bränner pengar som om det vore gratis tidningar ...

Min lön den här månaden låg  på 520 spän, plus studiebidrag (den sista någonsin) på 1050 har jag ett kapital på 1570. Jag borde klara mig? Men vet ni vad det sorgliga är? Jag har shoppat upp mer än hälften mitt levnadsbidrag på tre dagar. Shopping är en drog. Man tror att man kommer över den så lätt men ej ...

Vad ska jag göra att jag är tjej.

Om min dag:
Jag har hittat en skitrolig japansk serie igår natt som jag påbörjade utan att kunna sluta. Det slutade med att jag somnade vid tre tiden. Somnade sent, vaknade sent. Vid 11 tiden kanske. Strax därefter kom en gubbe från ComHem och fixade en grej, Gick på jobbintervju. Shopping i stan. Hem och åt middag. Åt mycket för att jag inte hade ätit på hela dagen. Hang ringde, då var det dags för grillning, Åt massor igen ...


Och nu sova.


/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0