Har alla dött elr?

Vad gör alla?
Varför har ingen uppdaterat bloggen förurom mig?
Vet ni att jag e besviken på er?
Har alla har dött eller Emma som inte har ett liv? 

Av någon jäkla konstig anledning har jag varit otrolig seg idag. När jag lyckades packa upp resväskan visade klockan mot kvällen. Kraxade karaoke en stund men var tvungen att lägga av eftersom min näsan var så täpp att jag knappt kunde andas. Jag är bara så förkyld att det inte är sant.

Mamma pratade om att resa till Thailand. Gissa vad jag gjorde då? Jo jag gick och sökte biljtterna direkt, men hon bah - hehe jag menar jul. Knappt varit hemma 24 timmar innan en annan resa dyker upp.

Så det var ungefär  min fredag.
Berätta din.

/ Emma

Hittade den här bilden när jag checkade igenom bilderna Hang skickade till mig från resan idag. En sjöstjärna människor!

MIN FÅNGST PÅ EN STRAND I AMMOPI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0