Hello Vietnam!



HAHA JAG LEVER och ar i Vietnam nu sa javla varmt haller pa do!!...ska inte slossa dagarna pa blogg inte..

e pa landet nu ,,ska aka snart till hanoi och ga pa natt marknad..imornm ska jag till min hemstad och BADA!!!!

...Maste passa pa GRATTA min alskade hang for studenten sorry for ja inte va dar hoppas du har de bast!!!

...Sen tog ja ju ocksa studenten i tisdags ...BAST!!... men arbetslos nar jag kommer hem blir de intensiv med arbetssokandet!...annars blir paappa sur hehe!!!!...SKA SOLA OCH AtA mej tjock nu fram over...

Tjockis ska ringa dej sa fort ja fixa nummer...saknar dej hehe...

Se u biatches // Happy annow

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömt inte att äta o sola för mig oxå tjockis:) saknar dig oxå;)

2009-06-12 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0